ضرورت مشورہ

Tuesday, November 29, 2005
posted by Noumaan

جیسا کہ آپ دیکھ سکتے ہیں کہ ہمارے بلاگ کے موضوعات میں کافی فرق ہے۔ ایک پوسٹ سائنس اور دو پوسٹس تاریخ اور پھر تاریخ کے مختلف ادوار۔ یہ سب الگ الگ موضوعات ہیں لیکن جس طرح ہم لکھ رہے ہیں ایسے یہ سب موضوعات ڈھونڈنا آگے جاکر مشکل ہوجائے گا۔ پڑھنے والوں کو یہ نہیں معلوم ہوسکے گا کہ ہم نے کسی ٹاپک پر کیا لکھا ہے تاوقتیکہ وہ ہمارے محفوظات نہ کھنگالیں یا اردو میں گوگل پر تلاش نہ کریں۔

ہم چاہتے ہیں کہ کوئی ایسا حل مل جائے جس کے تحت ہم اپنی پوسٹس کو ٹیگ لگا سکیں یا کیٹیگریز میں تقسیم کرسکیں۔ مگر مسئلہ یہ ہے کہ ٹیکنوراٹی کے ٹیگ بلاگوں میں امتیاز نہیں کرتے۔ میں چاہتا ہوں کہ کسی طرح بلاگر پر ہی کٹیگریز بنائی جائیں جو کہ سائیڈ بار میں نظر آسکیں اور یہ سب کچھ اردو میں ممکن ہوسکے۔ میں یہ بلاگ ورڈپریس کے فری ہوسٹ بلاگ سم پر شفٹ کرسکتا ہوں مگر مجھے بلاگ سم کی خدمات اتنی قابل بھروسہ محسوس نہیں ہوتیں جتنی کہ بلاگر کی۔

میرا زیادہ زور اس بات پر ہے کہ بلاگر میں ہی مسئلے کا حل تلاش کیا جائے۔ مسئلہ ٹیگز یا کیٹیگریز کا نہیں بلکہ مضامین کو ترتیب سے محفوظ اور پیش کرنے کا ہے۔ اگر ٹیگز یا کیٹیگریز کے علاوہ بھی کوئی مناسب حل آپ کی نظر میں ہو تو ضرور بتائیں۔

2تبصرہ جات

Blogger Rehan Mirza:

Lagta hey apne English Bloges ka sahi jaiza nahi lia...sab kuch hey wahan .. Un Cetorized bhi....
Oy Yahan zaroorat hey filhal Likhario (Blogers) ki ... 100 me se abhi hum takreeban 10% hi hai

8:18 PM  
Blogger Noumaan:

Rehan, Thankyou for advise though English blogs with categories are usually powered by either wordpress or moveable type. Blogger.com doesn't offer categories at this moment.

2:14 AM  

Post a Comment

اس پوسٹ پر لنکس

Create a Link

سرورق ^^